Monday, December 10, 2007

Kenaikan Elaun

Elaun rumah untuk kakitangan kerajaan gred 41 hingga 44 naik berkuatkuasa 1 Jan 08
.
gred 41 dan 42; naik rm40 jadi rm250 (jadila...alhamdulillah)
.
gred 43 dan 44; naik rm190 jadi rm400 (fuiyooo banyak tu!)
.
Time kasih pada pihak berkenaan. Tapi minyak jangan kasi naik banyak2 ye
.
Sekian
.

11 comments:

lindosh said...

untungnya keje ngan kerajaan neh

ad3ck said...

setuju ngan cik dosh. banyak benefitnye.

Mawar said...

alhamdulillah.

insyaAllah akhir tahun depan dapat merasa 400 plak...

er...1hb jan jadi bandaraya, naik lagi rm100 cola...

padanla dgn keje...lepas ni jgn merungut dah...(ni nasihat utk aku je)

Masy said...

syok arr keje gomen. cam aku ni takde maknenye klu minyak naik, tol naik. naik hangin aku dibuatnye huh~

achik said...

syoknya!!!

13may said...

jeles aku!

orochi said...

ye ker? bila ko nak belanja aku ni?

Orang Biasa said...

lindosh : meh la keje gomen ;)

ad3ck : benefit menefit...yg penting ade keje..hehe

mawar : tula, padan ngan keje. tapi cam sonot je naik smpi 400..

masy : tempat ko naik tol ke? katne tu?

achik : memang syiokk!!

13may : kompeni ko bile laie nak naik gaji?

orochi : woit, elaun ko pun naik pe...

kakLuna said...

produktiviti kene naik jugak okay...

hayad said...

wah, ye ke naik? alhamdulillah...

shahril aley said...

wah kaya la ko ye lepas ni. die naikkan elaun perumahan pasal nak suruh ko kahwin duduk berdua...