Sunday, January 13, 2008

Diari 1 Muharam

7.00 pagi : Pajero tiba untuk bertolak ke Pusat Bandar
7.20 pagi : Berhenti sarapan di Restoran Haji & Hajjah
8.32 pagi : Mengambil tempat dalam dewan
9.45 pagi : Bermula Majlis Sambutan Maal Hijrah Peringkat Negeri (cesss VVIP lambat sampai! Patut mula pukul 9.00)
11.35 pagi : Majlis tamat. Dapat bertentang mata dengan the Angkasawan Sheikh Muszaphar...feeewwitt!! =D
11.45 pagi : Makan tengah hari di A&W. Malas nak berebut makan di majlis
12.45 tgh : Bertolak pulang ke kediaman
1.30 tgh : Tiba di kediaman lalu solat Zuhur dan kemudian menyapu rumah
2.30 ptg : Makan tengah hari (lagi) di Restoran Simpang. Open table bersama 6 rakan
3.30 ptg : Mandi air terjun di Jeram Gading... Menggeletaq! Beshhh...
4.50 ptg : Tiba di rumah. Mandi sunat. Solat Asar. Bermesej-mesejan...
5.30 ptg : Dikunjungi bos. Meratah durian 2 biji dan nangka sebiji.
6.00 ptg : Menggosok kemeja kerja 6 helai.
7.15 ptg : Menonton TV kemudian solat mahgrib. Disambung dengan Buletin Utama
9.30 mlm : Solat Isya dan mengemas barang untuk berkursus.
10.30 mlm : Bermesej-mesejan lagi...
11.15 mlm : Tidur. Awal gile seh!!!

Salam Maal Hijrah 1429. Minggu nih aku akan berkursus KPPT di Tanjung Malim, Perak. Orang kate tempat tu angker!!! Huhuuuuuu... Besh! ;p Jupo laie. Wslm.


7 comments:

lindosh said...

salam maal hijrah

pewit kat dr sms?

aku jumpa peminat dia neh lagik

isk isk

tintaHati said...

First sekali yg tinta cari, ada tak bro iron baju dalam diari kali ini...hehe...

Best lah....nnt iron baju saya sekali....hehe ;)

Mawar said...

Selamat Tahun Baru Hijrah...
weh... aku p kursus kat nogori, hang laie p Peghak la pulak...

cikscarlet said...

dr sms..hehe suke tgk dier

Orang Biasa said...

lindosh : ko tak minat ke?

tintahati : ooo boley.. Baju je? ;p

mawar : kursus apetu? tak habaq awai..

cikscarlet : salam singgah, suke nengok je? ;p

shahril aley said...

ko buat diari kehidupan plak ye
ape cite skrg org kuat gomen

Unknown said...

有機食品
有機米
米老大
用品