Wednesday, May 30, 2007

Memanjangkan Hari

Assalamualaikum
.
Weh, hari aku hari-hari macam ade 3 jam je. Cepat benar berlalu.
1 jam kerja
50 minit tido
30 minit makan
20 minit solat
8 minit mandi
10 minit utk aktiviti2 lain
.....beberapa saat lagi untuk memblog...
.
Owh owh....tolongla. Suntuknye masa aku. Kalau boleh, aku mohon penambahan 7 jam dalam hari-hari aku sekarang... Please...please.... Errr, korang ade petua tak tak memanjangkan sejam dalam sehari?

16 comments:

razlizahazleen said...

ko kat planet mana nih 3 jam je sehari?ko ikut totoro balik negeri ker??

arianna adrizal said...

ada! cari keje cam aku. muahahaha!!

ad3ck said...

tido tuh kurangkan hehe.

orochi said...

ko duk kat planet marikh.. kat sana 1 hari ada 48 jam, satu tahun ada 640 hari.. besh wooo...

orang biasa said...

razliza : mlm tadi balik keje 1150. Penat wooo.. Ntah bile aku pejam mata, tau2 bila celik hari dah pagi..huhu

anne : hang keje ape? masyuk ke? kalu masyuk, anytime aku nak join..hehe

ad3ck : tu dah sehabis kurang la tu. kang org kata aku insomnia pulak

orochi : besh gak kan. Aku bule tido 24 jam dan berjaga utk 24 jam berikutnye...hehe

Mawar said...

ehh2...sama la kita...
tak cukup siang, malam pun kena kerah...malam tadi kena dtg kije kul 11pm dan balik kul 1am...haru betul...sebbaik sempat tgk citer susuk dulu...hahahhaha...bila result pac kuar?

lindosh said...

ehhe kalo la bolehhh

zwitterion said...

lps ko bejaya memanjangkan hari..lps tu ko bgtau aku lak..hehe

Amiene Rev said...

hm.... masa itu emas. meminta 7 jam bersamaan dengan meminta emas.

jika kita bisa buat manusia memberikan kita emas, maka 7 jam itu sedikit masalah cuma.

tetapi hakikatnya, gak ada orang akan beri kita emas.

yang kamu perlukan dalam sedikit masa kamu itu, pastinya...

ketenangan.

kerana ketenangan itu bisa menamatkan kehausan kamu terhadap 7 jam itu.

kakLuna said...

ada...ko cari girlfriend jauh2..yg susah ko nak jumpa hari2..mesti ko rasa masa tu panjangggggg sgt...

k o r o m y s t said...

Hmm... ada 2 cara.

1)
-- Bina mesin masa. tak pun pinjam Doraemon punya. Kalau tak puas masa dalam hari tu, anytime boleh patah balik. Tapi jenuh arr kena ulang mende yang sama tetiap hari. Ahaks.

2)
-- Gali lubang. Masuk. Timbus balik. Haaa... dah tak perlu fikir dah pasal masa suntuk ke tak lagi huhuhu...

Heee... cadangan sekadar gurauan xP

13may said...

anda dah kronik nampaknya....hahha:D

achik said...

huhu.. x terbayang kalau ada 3jam je sehari.. ;p

petiais said...

mak aku ckp,
masuk je waktu solat,
terus solat.

amalkan ko akan rase hidup ko pjg

Ayaq masak said...

berenti keja.

Titicaca said...

wah 3 jam je ke? best tul la keje ko camni..heheh