Friday, December 01, 2006

Tag Sendiri Bikin

Aku nak buat Tag sendiri. hahaha

Haiwan paling aku suka : Koceng dan Keluarga Koceng serta Anjeng dan Keluarga Anjeng

Kenderaan aku minat : Celica apape modelpon

Kalu dipilih Extreme Makeover, aku nak : Jadi 70 kg dan tak bcermin mata

Usahawan dikagumi : Syed Al-Bukhary

Realiti TV yang aku teringin nak sertai : Bersamamu (sebab ade Fifi..ekeke!!)

Siaran radio pilihan : Klasik Nasional

Tempat paling disukai :
Tebing tinggi di tepi pantai

Persepsi terhadap kematian :
bila-bilapun, aku redha.

Nikmat dunia yang paling nikmat : Wang & Sushi

Teringin untuk mengacara rancangan :
Ramalan Cuaca

Bunyi terenak : Bunyi malam dan subuh
.
Individu yang ingin dibelasah :
Ayah Pin dan Elton John

10 comments:

Ayaq masak said...

Fuh seb baik tadek orang kena tag. Haha.

nite queen said...

aha la... klu tak... bleh kongsi rahsia bloggers...
he..hee...
aper gih.. gi arr ag bloggerssss...

zwitterion said...

aku tak suka anjeng, baru2 ni anak menakan aku kena gigit anjeng..kesian dia..huhu

Pawana Malam.. said...

hai..

emm nape nk blasah elton john?

i wonder why...

anyway.....
hadapi hari2 mu dgn senyuman..

Angel Eyes said...

kenapa dgn elthon john? dia ada pukul u ker?

tak paham

achik said...

hahaha tag sendiri bikin... mesti ko tgh bosan giler kan...

orang biasa said...

ayaq : dengan rasminya aku tag hang.. hahaha!!

nite queen : erkk? tak xpaham sebutir pon..hoHo

zwit : dia yg pi kaco anjeng tu kot.. (anak menakan tu ape?)

pawana & angel : I nyampah ngan si John tu you..dahla promote gay..lagu2 dia tak sedap. pastu bule dia cakap dia benci agama sebab mendiskriminasi kaum gay macam dia. geli I tau! rase nak cubit2 jer!

achik : busan ke...? tak kot. cume terlampaula bizi sampai takle nak pikir entri lain.

13may said...

pantai mana yg ada tebing tinggi tuh? Pantai Dalam ker???

ad3ck said...

aku pon klu bley nak blasah ayah pin..tah maner tah org tua tuh skang..haha!

Orang Biasa said...

13may : pantai tu akupun tak ingat kat mane. tapi mase tu aku dlm umur 4 @ 5 taun, ayah aku bawak pi tebing tu naik moto..aku ngan adik. matari dah terbenam separuh di tengah laut.. kami perhatikan semuanya dengan takjub. sampai sekarang aku tak dapat lupa. indah sangat-sangat!

ad3ck : sumber terdekat aku bagitau kemungkinan besar ayah pin kat thai..dia ada 3 org sami besar yg jaga. secara langsung mengiyakan yg ayah pin mmg menggunakan sihir sbg salah satu cara utk menarik org ramai menjadi pengikutnya. wallahu'alam..