Sunday, October 08, 2006

Koceng-Kocengku Sayang

Kemaskini petang 9/10 :- menerusi telepati, Budi menghubungiku untuk menyatakan ketaksukaannya dengan gambarnya yang kuletak sebentar tadi. Tidak anggun katanya, dan dia cemburu kerna Abu nampak lebih bergaya. Oleh yang demikian, aku terpaksa menukarkan kepada gambar Budi yang lain. Permisi..
.
Kiriman Asal:
Maka hari ini kalian semua bolehla melihat-lihat akan koceng-kocengku


Dia ni Abu


Ini pula Teleng yang sihat


dan inilah koceng yang bernama Budi


Mereka beramai-ramai (inilah pose terbaik yang aku dapat. Chet!)

...Oleh itu, harap didoakanlah kesejahteraan mereka semua ini dunia akhirat...

22 comments:

Orochi said...

kocen kesayangan aku mati 12 Ramadhan lepas.. huhu.. nak sekor..

13may said...

ish ish ish...awat kurus sgt kucing2 hang nih? Bagi makan ke idak nih??? hahha...

Ayaq masak said...

CHOMEEEEEEEEEEEEEEEEI!!! EEEEEEEEEE GERAM GERAM GERAM! Abu macam singa hohohoho. SIMBA!

Orang Biasa said...

orochi : tula kedekut sangat, aku mintak tanak bagi.. musti terachun gak nih..

13may : kurus ke? Cam normal je. Tapi Abu memang kurus, sebab dia makan memilih. Teleng gumok tau, kalu tak caya nantik aku bubuh gambo dari posisi lain plak. hehe

ayaq : Mau ka? Tapi teman tamau bagi.. hahaha! Ingat nak bawak Abu g specialist la. Pakar Sakit Puan.

zwitterion said...

renungan Abu mengancam..hehe

blackpurple said...

Bagus...bagus...nama kucing2 kau menggunakan bahasa kebangsaan.....! Tahniah...!

arianna adrizal said...

waaaaaa! tomey nyeeeeeee. anak2 dia tadak??

Iyandz said...

Comeinyer kucing2 tu.. tp tak berani sentuh la kucing ni,, tkt kena terkam..heheheh

MaNiQ KaYaNgaN said...

wah..koceng2 itu.. jelita sekali.. hehehe..

Orang Biasa said...

zwit : kau belum kena lagi renungan Aku..haha

blackpurple : aku takmau disaman DBP. Arwah ibunya koceng bernama Lela..klasik gituh!

arianna : weh..koceng tu sume anak2 lagi la. Tak sampai setahun pon usia. Belum diajar mengawan lagi..

iyandz :baik kene terkam koceng dari diterkam orang..hehe

maniq : makaceh! Tuannya jentayu (jantan-ayu)

Anonymous said...

wah hensemnya koceng-koceng kamuuuuuu

~~Aku Bukan Bidadari~~

Pegawai Khalwat said...

Ana suka hurairah jua.

arianna adrizal said...

oyeke. takpe, bila sudah ada anak2.. kirimkan ke sini barang sekor dua ya :)

Orang Biasa said...

pegawai : diperoleh gelaran Abu Hurairah kerna kegemaran beliau bermain anak koceng :)

arianna : nak kirim pakai DHL ke UPS? :P Takpe..permohonan bule dipertimbangkan. InsyaAllah, yg akan beranak hanya Abu dan Teleng.

Orochi said...

kucenku kena langgar lari (baca: bukan aku yang langgar). Nanti aku datang umah ko.. aku nak culik sekor..

laddyberd said...

didoakan kesejahteraan kocen2 dan tuannyer sekali la... :)

Anonymous said...

"yg akan beranak hanya Abu dan Teleng"

kenapa koceng betina itu dinamakan abu?? krisis identiti...hehehe

kunci hilang said...

dude, ada buat pawah koceng?
:)

Orang Biasa said...

orochi : nak culik jgnla sorang jer. Kesian yg dua org lagi tu. Kalu nak culik, angkut sume skali.

laddyberd : insyaAllah, ke syurga harapan kami :)

Anonym : sebab masa bagi nama kecik2 dulu tatau lagi laki ke perempuan

kunci hilang : muahaha! kalu ada pasaran, pawah anjing pon aku nak buat..

shahril aley said...

lawa bangat koceng2 ko tu.macam tu ko boleh lah bagi aku sekor. berapa RM ko spend setiap bulan buat belanja makan & penjagaan koceng2 ko?

Orang Biasa said...

wah..ramai banget yang memesan nih. nanti aku kutip koceng lain pulak. muahaha. aku tak belanja ape pon, suma ditanggung oleh MakBapak Sdn Bhd

edyan7 said...

comelnya!!!! rasa nak gigit... mine baru mati hari tu... sedih...