Thursday, March 29, 2007

Tag Kertas Dinding

Tag kertas dinding (wallpaper) adalah tag yang paling aneh bagi aku. Aku ingatkan sebelum nih tag gambo bilik tidur sendiri adalah yg paling pelik. Tapi takpelah, untuk menunaikan hajat yang tertangguh, dipersembahkan kertas dinding kesayangan aku sekarang. Maaf terlewat bagi yang mengetag. Aku tau tag nih dah basi 3 4 minggu lepas.
.
(ps: yg pasai resolution apekemendentah tu tak payahla kot, kan?)
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
Wakakaka!!!
.
.
.
.
.
.
.
Sebenarnye aku memang kerap menukar kertas dinding, kadang2 tetiap hari tapi biasanya 3 4 hari sekali. Nih salah satu yang penah aku gunakan sebab aku ada banyak koleksi kertas dinding. Okeh, yang aku pakai sekarang adalah yang nih:
.
.
.
.
.
.

12 comments:

hantu raya said...

tu..maner ler dapt gambo cik bie tue...nyenyak tul berbarig menikmati bucu pc..hakhakahka...chomel...

orang biasa said...

hantu : eh ko tau plak cik bie tu betino? Namanya Theresa...hehe

MaNiQ KaYaNgaN said...

wakakaakka.. sakit perot aku nengok gambor comey tue... ahaksss..!! mcm2 ko nih..

Cik Kema said...

wallpaper yg agak daring. hihi.

zwitterion said...

ish..ish..najis tu..haha

k o r o m y s t said...

Kena samak monitor tu karang...

Titicaca said...

euwwwww....gambar kerbau pendek...hiush..najis mughallazah tu..bila ko samak komputer ko?

achik said...

isk.. goliden!!! ;p

razlizahazleen said...

gambar 1:

sungguh lawak giler cap objek itu..

gambar 2:

anda sungguh jiwang..hikhik

Ayaq masak said...

Nanti samak ye.

I like the latest wallpaper..hehe.

13may said...

Nanti samak ye....

*tiru ayaqmasak*

hoih hoih...updett plsss!!!

orang biasa said...

maniq : gambo cik bie anak beranak pon ade...ehehe

kema : daring ke darling?

zwit : kering sama kering takpe

koromyst : nantik short-circuit plak...

titicaca : sian kerbau...

razliza : eh, manade jiwang..paint my love lah..hehe

ayaq : banyak lagi latest wallpaper yang latest..nak?

13may : dah hapdet! haha