Friday, November 17, 2006

Anehnya Hari Ini...

Semalam aku begitu semangat nak mengemaskini blog. Tak sabar2 rasanya ingin menjengah hari ini. Andai tidurku ditemani internet, sudah pasti kalian akan dapat membaca entri yang ingin sangat kukirim di blog ini malam tadi.

Anehnya, aku langsung kehilangan bicara sementelah menghadap PC di pejabat awal pagi ini. Hinggalah ke petang, entah apa yang ingin kubicarakan..buntu amat.


Sesuatu mengganggu, mungkinkah kepenatan..? Sedangkan memang hari2 aku merasai kepenatan. Rasa rindu? Tidak juga timbul rindu yang meluap-luap..biasa saja. Marah!!? Tidaklah! Hari ini hari tanpa amarah. Runsing pusing...? Pun seperti biasa, normal..Kalau tiada kerunsingan mungkin lebih bermasalah..
.
.
Hmmm...Nape ekkkkk?



Owhh...ya..ya..




Aku tau....




Aku LAPAR-LAHHH!!!!


Hwaa... Sejak pagi aku kelaparan, tapi dipaksa-paksa jugak nak puasa. Puasa nam yg tak lagi selesai. Yang geramnya, pagi tadi meeting, dihidang piza. Tengahari balik ke rumah, masakan ibu harini pulak meriah tak terkata! Petang meeting lagi: hidangan mencabar Iman: muffin, spongecake dan rollpuff berintikan daging!! Waaa... Ya Allah, sesungguhnya kau memberi ujian yang hanya mampu ditanggung hambaMu...




9 comments:

Titicaca said...

huh, poser mengalahkan budak kecik...hahaha..

13may said...

baguih....posa bukan sekadar menahan lapar....

Amin Ahmad said...

alamak..

aku baru sedar kau tag aku..
kureng tul..

malas aa aku nak buat..

dahtu selamba je kau tag dato' AKJ..bodo!

hang memang tak berubah dari dulu..dalam bab2 bodo ni..hehe

Ayaq masak said...

Ngeh ngeh sabaq naaa.

Orochi said...

aku pon belum cukup nam lagi pose ni.. sabor je la.. dok kena pegi majlis raya sana sini, meeting, pastu kursus..

MaNiQ KaYaNgaN said...

alahai cian ko.. selamt berposa 6 erkk.. sabor jer la ngan gudaan sementara.. cewahh.. wakakkkaka

zwitterion said...

semoga sempat habiskan posa 6...dugaan!..hehe

arianna adrizal said...

bih da ke pose?
br ingt nk belanja lunch!
kekekeke..

orang biasa said...

titicaca : eh..bukanke Sy dah dewasa? ekeke

13may : juga menahan haus..haha

amin : heheh..kebodohan kita hanyalah untuk menyamari kecerdikan yg tersembunyi.. ko jgn tak jawab tag aku..

ayaq : arini posa gakl..tetiba muncul trak "KOPIESATU"!! wAARRGHH! (psst, hang tau ka kopiesatu ni apekebendenye..?)

orochi : dah, tak payah je ko pose nam..esok dah 30 syawal. pose sunat jerla.

maniq : abis dah pose? tahniah! ;)

zwit : kalu tak abis takpe..bule qada pose nam tu ke zulqaedah..kan? kan?

anne : apekate anne banje diner..heheh